Calligraphy service in London and stone cutting in Cambridge. Creative and beautiful calligraphy and Japanese calligraphy and stone cutting.

6/17/2013

Another happy customer!
This lady's brother got married, and this was the reading at their wedding. My client seems very busy lady and sounded she's got already what she wants in her mind but we emailed each other a little and had a chat on a phone, discussing the layout and overall feeling. I told things based on my experiences and she took them with her own consideration and respects.
I'm not normally good at communications but this time I felt alright. No wonder, she is one of the expert of communication herself!
Story was lovely, too. I enjoyed working this piece and sure they will like it for long time, that would make me super happy.

今回の依頼は、弟さんの結婚のお祝いに、お式で朗読した物語の抜粋を書いて欲しいといいうもの。お忙しい方のようでしたが、メールや電話で、何回もやりとりました。彼女自信の予想完成図をお持ちのようでしたが、私が経験に基づいて、他のアイデアや、別のことを勧めても、私の意見を尊重して下さいました。
電話は特に、人との意思疎通が私の強みではないのですが、今回はうまくいったなあと思っていたら、彼女のお仕事は、そういう人々の間に立って、意思疎通のお手伝いをするのが本業の方だったようです。道理で。
物語もとてもスィートなお話でした。うさぎも上手く入りましたし、楽しんで出来て、お客様に喜んでいただけて、弟さんご夫妻にもきっと長く大事にしてもらえると思うと嬉しい限りです。

0 件のコメント:

コメントを投稿