Calligraphy service in London and stone cutting in Cambridge. Creative and beautiful calligraphy and Japanese calligraphy and stone cutting.

4/28/2013

4月27日(土)SSI の Lay Members Day でした。会員が沢山集まる日です。私は2012年の9月に、当会主催の Advanced Training Scheme コースを終えた、卒業発表のような形で、クラスメート他5名と一緒に展示に参加。地味な、白地に黒い(か灰色)字で書いたものが多かった私のスタンドの人気のないことー。しかし、尊敬する先生方何人かに、とても好意的なコメントをいただけて嬉しかったです。先生の先生、私の憧れだった方が、ちゃんと私の顔を見て、私の名前を呼んで、いろいろ考えを述べて下さった上に、ちゃんと字が書けてると言っていただけただけで、ひっくり返りそうでした。あーロンドンに居てがんばってて良かった、という瞬間でした。

SSI's Lay Members Day was on 27th Apr. I was one of the exhibitors as people who finished ATS course on Sep 2012. Me and class mates were 5 of us, and my stand filled with black (or grey) lettering on white/cream papers wasn't that popular at all.
But my idle, the great calligrapher and teacher, saw me, called my name and gave a lots of comments about my works! And she said ‘you can write’. That made my day. :)

0 件のコメント:

コメントを投稿